Saker som jag har gott om på en tisdag


Tisdag. Fisk i skolan och sluta tidigt.
Drog iväg till Lindex och hittade de här finingarna som jag inte kunde motstå, trots att pengar är det minsta jag har gott om just nu. Plopp och nya händelser på min tumblr-dashboard är nått som jag har gott om istället, och jag klagar inte.
Skrev in mig på körskolan gjorde jag också, och satt inne på studera.nu och letade högskolor. Oj, vad stor jag har blivit.
Ikväll ska jag iväg till friskis för att jag är en sån.
Puss. Hej.

Kommentarer
Postat av: matildaH

:)

2012-09-25 @ 17:49:19
URL: http://matildiz.se

Kommentera gärna inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara mellan dig och mig)

Adress till din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
ellwis bild & foto.
Ella Wirstad, 19, Göteborg.
Skriver om livet. Om vad som finns på insidan och fotograferar det som syns på utsidan. Om att vara precis som alla andra men ändå helt unik. Om gamla secondhand-plagg, mumin, nittiotal och hipstermusik. Hoppas att du gillar det.

Kontakta mig
Följ mig
Ställ en fråga

RSS 2.0 bloglovin