Och alla drömmer om fåglar även du även jag

Gammal bild med ny redigering

Tar det lugnt idag, och då tappar jag så lätt fotfästet.
Precis som Peter Pan.
Jag har laddat ner filmen "Två steg från Håkan", men vill inte kolla på hela för då tar det fina slut så fort.
Det regnar. Och nu känner jag mig som en riktig poet som talar i gåtor. Men på något sätt är det gåtorna som gör livet intressant. Punkter överanvänder jag också. Men det finns en tanke bakom det. Eller mer känslor.
Okej, that's enough. Nu villar jag bort dig, lika mycket som jag villar bort mig själv.
Vi ses snart igen istället.
Puss


Kommentarer
Postat av: sandra

hej snälla snälla skulle behöva lite små hjälp och lite fix med designen, undrar om du skulle kunna hjälpa med med det? Hade varit super snällt, gör såklart header och sånt själv, men skulle vilja fixa lite snyggare i inläggen och skugga runt själv blogg så som du har nu, och lite smått i menyn som hängt upp sig. Har pillat så mycket med bloggen ny men får aldrig helt rätt på den. Tack och en massa kramar till dig! super bra blogg! :)

Svar: Hej Sandra!Jag gör tyvärr inte gratis bloggdesigner, eftersom att ni är så många som önskar det så hade jag aldrig hunnit fixa det till alla. Istället tar jag runt 150 kr för de som verkligen vill ha hjälp med designen. Om du är intresserad så kommentera eller maila till [email protected] så ska jag hjälpa dig!
Puss och kram!
e l l W i s b i l d&f o t o

2012-09-26 @ 21:13:59
URL: http://sandrakuuung.blogg.se

Kommentera gärna inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara mellan dig och mig)

Adress till din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
ellwis bild & foto.
Ella Wirstad, 19, Göteborg.
Skriver om livet. Om vad som finns på insidan och fotograferar det som syns på utsidan. Om att vara precis som alla andra men ändå helt unik. Om gamla secondhand-plagg, mumin, nittiotal och hipstermusik. Hoppas att du gillar det.

Kontakta mig
Följ mig
Ställ en fråga

RSS 2.0 bloglovin