Utanför mitt fönster


Det har regnat idag. Jag har varit på körskolan och gått riskettan, men största saken idag var att jag och Buffeln har bokat en resa till Wien under höstlovet. Hihi. Ska bli så sjukt spännande!!
Nu ligger han i min säng och räknar matte, och snart ska jag lägga mig och pussa på honom. Så bra har jag det. Och så bra kan man ha det, även om regnet öser ner i mörkret utanför fönstret. Tro det, eller ej. (Det där var en hint till er att även om livet har sina mörka stunder så ska man inte glömma bort att njuta av de ljusa ... Fint, va?) Puss

Kommentarer
Postat av: matilda

fina bilder

2012-10-04 @ 18:55:02
URL: http://matildiz.se

Kommentera gärna inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara mellan dig och mig)

Adress till din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
ellwis bild & foto.
Ella Wirstad, 19, Göteborg.
Skriver om livet. Om vad som finns på insidan och fotograferar det som syns på utsidan. Om att vara precis som alla andra men ändå helt unik. Om gamla secondhand-plagg, mumin, nittiotal och hipstermusik. Hoppas att du gillar det.

Kontakta mig
Följ mig
Ställ en fråga

RSS 2.0 bloglovin