Saxofon på en buss & Onsdagar


Jag var ute i skogen igår.
Idag har jag varit fikat. Åkte hem tidigare från Buffeln för att plugga matte och mötte min kompis lillebror på bussen (Anna, jag vet att du läser). Han spelade en beatles-sång på sin saxofon och busschauffören blängde surt på oss.
Imorgon är det onsdag. Härliga onsdag som är härlig för en alldeles speciell orsak. När man har klarat sig dit, är det bara lika många dagar kvar. Till helgen. Och helgen betyder mer än någonsin för mig just nu. Du vet varför.

Kommentarer
Postat av: Ada

Du är det gulligaste som finns. Pussa på Axlen och var fina för mig, snälla? Ni är underbara. Ni förtjänar det ni har. PUSS BÄSTA ELLA I HELA VÄRLDEN.

2012-10-12 @ 22:25:16

Kommentera gärna inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara mellan dig och mig)

Adress till din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
ellwis bild & foto.
Ella Wirstad, 19, Göteborg.
Skriver om livet. Om vad som finns på insidan och fotograferar det som syns på utsidan. Om att vara precis som alla andra men ändå helt unik. Om gamla secondhand-plagg, mumin, nittiotal och hipstermusik. Hoppas att du gillar det.

Kontakta mig
Följ mig
Ställ en fråga

RSS 2.0 bloglovin