Dom dimmiga dagarna


Hatar att påminnas om att människor kan vara dumma. När okända människor är trevliga och när folk man nääästan känner ler åt en när ens blickar möts, istället för att snabbt fälla ner blicken... Sånt gör mig glad.
När kassa-killen på Myrorna inte ville låna ut oss kläder, trots att vi varit där och fått tillstånd innan OCH hade med oss intyg från våra handledare blev jag också ledsen. "Ni får maila min chef" ... Fluff you.
Det var dagen stora händelse. Och det gjorde allting lite tristare och tråkigare. Inte bara för att jag taggat i en hel vecka att få gå dit och låna kläder, utan också för att det påminde mig om att folk är dumma ibland. Och det finns inget jag kan göra åt det.
Imorgon skall jag vakna upp och vara glad. Försöka iallafall. Trots att inte du vaknar upp brevid mig...

Kommentarer
Postat av: Cajsa FOTO

HEJsan

Behöver typ 25 röster så din röst betyder om du röstade. Det är
Busenkelt. du klicka på 5an sen trycker du på rösta.
http://linneaaakesson.blogg.se/2012/october/finalister.html#comment

KRAM KRAM <3 :)

2012-10-14 @ 23:01:00
URL: http://www.cajsaphoto.blogg.se

Kommentera gärna inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara mellan dig och mig)

Adress till din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
ellwis bild & foto.
Ella Wirstad, 19, Göteborg.
Skriver om livet. Om vad som finns på insidan och fotograferar det som syns på utsidan. Om att vara precis som alla andra men ändå helt unik. Om gamla secondhand-plagg, mumin, nittiotal och hipstermusik. Hoppas att du gillar det.

Kontakta mig
Följ mig
Ställ en fråga

RSS 2.0 bloglovin