And it feels like this new life can start, and it feels like heaven



Nikon D7000 + Nikkor 50mm f/1,4 + Reflexskärm Silver

Vackra Alexandra. Åh, vad jag gillar dig!
Sitter och kollar på "Den andra systern Boley" på 7an.
Har varit en sväng på Friskis, duschat ätit, och härnäst väntar sängen. Imorgon är det fredag och livet är bra, trallala. Hoppas att alla ni fina läsare också har det bra! ... Jag har varit väldigt frånvarande det senaste, men jag finns fortfarande här. Läser alla kommentarer och besöker era bloggar, så att fortsätt att visa att ni finns! ... Säg till om det är något ni gillar, eller tycker mindre om. Om det är någonting ni undrar eller bara vill att jag ska veta vilka ni är!
Ha det nu jättefint alla! Puss och hej!


Kommentarer
Postat av: amanda

åh, synd att du inte uppdaterar så bra längre! :(

2012-04-01 @ 19:08:55
URL: http://amandaliljevall.blogg.se/
Postat av: Malin<3

Hejsan, jag brukar läsa din blogg! :) Den är jätte bra! Men jag undrar en sak skulle du kunna göra en header till mej? :D Skulle beytda asssa mycke!<3 Kram

2012-04-08 @ 15:26:10
URL: http://malinturessons.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara mellan dig och mig)

Adress till din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
ellwis bild & foto.
Ella Wirstad, 19, Göteborg.
Skriver om livet. Om vad som finns på insidan och fotograferar det som syns på utsidan. Om att vara precis som alla andra men ändå helt unik. Om gamla secondhand-plagg, mumin, nittiotal och hipstermusik. Hoppas att du gillar det.

Kontakta mig
Följ mig
Ställ en fråga

RSS 2.0 bloglovin