Försommarkväll Under Körsbärsträdet



Har spenderat de senaste timmarna i skuggan under körsbärsträdet. Det är så varmt. Kan inte avgöra om det är det eller febern som gör att jag svettas från ögonlocken. Haha?
Ikväll går jag och lägger mig tidigt, och hoppas på bättre väder än de mörka regnmolnen som YR:s metereologer utlovar inför imorgon. Midsommar måste vara något av det bästa som finns. Sommar, jordgubbar, sommar, vänner, sommar och svensk randomness (... tänker framförallt på den delen där vi hoppar runt som grodor runt en lövbeklädd stång och sjunger och påstår att fisk och senap är gott ihop)
Ja, imorgon är det midsommar! Tjohej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hej! Jag är lite desperat av en header på min blogg eftersom min är hemsk. Kollade då runt på nätet och hittade dig där. Så jag undrar om du kan göra en header till mig, skriv gärna tillbaks på min mail! :)

2012-06-25 @ 12:52:58
Postat av: lovisa [foto & vardag]

Riktigt fin bild alltså!

2012-07-04 @ 22:08:10
URL: http://llovisafritzson.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara mellan dig och mig)

Adress till din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
ellwis bild & foto.
Ella Wirstad, 19, Göteborg.
Skriver om livet. Om vad som finns på insidan och fotograferar det som syns på utsidan. Om att vara precis som alla andra men ändå helt unik. Om gamla secondhand-plagg, mumin, nittiotal och hipstermusik. Hoppas att du gillar det.

Kontakta mig
Följ mig
Ställ en fråga

RSS 2.0 bloglovin