Vinterfrost i Fjällen & En Tropisk Ö i Sängen



Bilder från soluppgången i Åre.

Har varit hemma hela dagen idag. Sjuk. Feber. Blä. Blir så galet rastlös och helt depp efter bara nåra timmar i sängen... Hoppas att jag blir frisk så fort som möjligt så att jag kan komma igång med mitt liv igen! Hehe.
Men nu ska jag göra det jag gör bäst. Nämligen att sova. Och hoppas innerligt att febern håller sig nere under natten så att jag slipper ha nåra skumma drömmar om hur jag är strandsatt på en tropisk ö, som jag hade igår natt... Höhö.
Gonatt nu alla fina!

Kommentarer
Postat av: Malin Rosén

Vad fina bilder! Man får verkligen inspiration av dig. :)

2012-01-17 @ 07:04:29
URL: http://vinnarbilder.blogspot.com/
Postat av: ELin

Hej

Vad heter din bloggmall/bloggdesign och var kan man hitta den?

har nämligen en blogg på blogg.se so jag vill ändra

2012-01-19 @ 15:00:49
URL: http://elingraf.devote.se
Postat av: Olivia

Hej vilken fin blogg! Gör du möjligtvis designer till andra? :)

2012-01-19 @ 16:50:17
Postat av: Olivia

Förlåt, såg inte det där uppe. Det var inget, Sorry.. :)

2012-01-19 @ 16:51:17
Postat av: Moa

grymt!

2012-03-25 @ 20:02:35
URL: http://mworkout.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara mellan dig och mig)

Adress till din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
ellwis bild & foto.
Ella Wirstad, 19, Göteborg.
Skriver om livet. Om vad som finns på insidan och fotograferar det som syns på utsidan. Om att vara precis som alla andra men ändå helt unik. Om gamla secondhand-plagg, mumin, nittiotal och hipstermusik. Hoppas att du gillar det.

Kontakta mig
Följ mig
Ställ en fråga

RSS 2.0 bloglovin