Do You Want to Go to the Seaside?



Hade picknick vid havet igår med Axel.
Vi såg solen gå ned bakom kullen och myste på en snöig brygga.
... Antar att jag inte behöver förklara hur underbart det var. Hur underbart det är. Att bara få vara. Tillsammans. Med den man tycker allra mest om i hela världen. Ni vet nog hur det är. Och om ni inte gör det, så kommer ni att få göra det. Med all säkerhet.
Antar att det är dags att jag tar upp det nu för övrigt... För att det här är ju min blogg. Om mitt liv. Och trots att jag dragit mig från att gå in allt för mycket på det här på bloggen, så är det en stor del av mitt liv nu. Så att ni borde också veta. Att jag är kär. I världens. finaste. kille.
Så att, bloggläsare. Låt mig få presentera min pojkvän Axel. Axel. Här är mina bloggläsare.

Kommentarer
Postat av: Malin Rosén

Oj, vad fina bilder!

2012-01-24 @ 06:26:47
URL: http://vinnarbilder.blogspot.com/
Postat av: Natasha Bangalowska

Hejsan! Vilka fina bilder! Hade varit kul med en bild på Axel också:)

2012-01-24 @ 16:47:12
Postat av: Anonym

Fina bilder :-)

2012-01-24 @ 18:49:42
Postat av: Ada

Hihi hejhej axel!!!!!!

2012-01-24 @ 21:44:50
URL: http://adazalecka.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Du är så grymt duktig på att fota Ella! Gillar verkligen din blogg :) puss på dig!

2012-01-25 @ 08:46:51
Postat av: Sara Hagberg

Åååh, ni är så otroligt fina! Perfekta paret verkligen, gullisar <3

2012-01-25 @ 19:51:13
URL: http://hagbergsara.blogg.se/
Postat av: Diman Dilir

fina bilder:)

2012-01-28 @ 14:46:08
URL: http://dimandilir.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara mellan dig och mig)

Adress till din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
ellwis bild & foto.
Ella Wirstad, 19, Göteborg.
Skriver om livet. Om vad som finns på insidan och fotograferar det som syns på utsidan. Om att vara precis som alla andra men ändå helt unik. Om gamla secondhand-plagg, mumin, nittiotal och hipstermusik. Hoppas att du gillar det.

Kontakta mig
Följ mig
Ställ en fråga

RSS 2.0 bloglovin