Min Annorlunda Helg

Är helt upprymd. Alldeles utmattad, men helt upprymd.
Har i stort sett spenderat hela helgen i olika kyrkor. Har varit med under en ungdomsmässa-turné som vi haft. I tre olika kyrkor har jag alltså varit med och hjälpt till när mina kompisar uppträtt. Helt galet häftigt. Så annorlunda. Men så otroligt roligt. Är somsagt riktigt trött nu, och hinner därför inte lägga upp några bilder! Men jag kan lova er att det kommer! Och jag kan lova er att jag ska bli bättre på att uppdatera! Har varit värre än vanligt det senaste, men jag har en massa grejer att skylla på (som jag inte tänker rabbla upp här bara för att det är så tråkigt att lyssna på)...
Vi hörs snart igen! ... Until then. ADIOS!

Kommentarer
Postat av: Mina awesome foton ♥

åh, jag älskar din bloggdesign tjejen, den är helt awesome!!! :D vart har du hittat din bakgrund? :)

2012-02-05 @ 23:21:15
URL: http://malinsawesomefoton.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara mellan dig och mig)

Adress till din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
ellwis bild & foto.
Ella Wirstad, 19, Göteborg.
Skriver om livet. Om vad som finns på insidan och fotograferar det som syns på utsidan. Om att vara precis som alla andra men ändå helt unik. Om gamla secondhand-plagg, mumin, nittiotal och hipstermusik. Hoppas att du gillar det.

Kontakta mig
Följ mig
Ställ en fråga

RSS 2.0 bloglovin