Gotland '12



It's alive...
Äntligen får jag chans att visa lite livstecken!
Som ni kanske redan vet var jag i Stockholm i slutet av juli, och direkt därefter bar det av mot vackra Gotland. 
Jag kom hem sent igår, och har precis matat hårddisken full med bilder från magiska solnedgångar och underbart lata eftermiddagar på stranden.
Tyvärr åker jag till Frankrike, Taizé, igen imorgon (tyvärr och tyvärr) och kommer inte att kunna blogga på ytterligare en vecka. Ska dock försöka förbereda lite tidsinställt. Vad det blir får ni se då. 
Puss

Kommentarer
Postat av: Simon Glimholt

Härliga bilder, tycker jag känner igen det på den andra bilden :)

2012-08-11 @ 10:28:54
URL: http://simonpixel.webblogg.se/

Kommentera gärna inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara mellan dig och mig)

Adress till din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
ellwis bild & foto.
Ella Wirstad, 19, Göteborg.
Skriver om livet. Om vad som finns på insidan och fotograferar det som syns på utsidan. Om att vara precis som alla andra men ändå helt unik. Om gamla secondhand-plagg, mumin, nittiotal och hipstermusik. Hoppas att du gillar det.

Kontakta mig
Följ mig
Ställ en fråga

RSS 2.0 bloglovin