Lussekatter & Julmys



Lucia idag! Och för första gången fick jag till och med lite julkänsla. Pepparkakor, tomtegröt, lussekatter, tända ljus och "Kul Jul"-låtlistan på spotify visade sig göra susen!!
Nu är det snart dags att krypa ned i sängen för precis som alla andra kvällar i veckan har jag idag lovat mig själv att jag ska gå och lägga mig tidigare än vanligt ( ett löfte jag sällan.. eller snarare aldrig lyckas hålla )
Jag är dock en något optimistisk (och sjukt envis) filur så att jag fortsätter att försöka... Godnatt alla fina läsare!

Kommentarer
Postat av: Tilda Karlsson - Livet genom en lins

Hej!

Har en fråga till dig, såg at du fick en Nikon D7000 i födelsedagspresent. Är den bra? För jag funderar själv på att spara till en sån, men vill gärna veta om de är bättre än min D60. Med tanke på att priset är rätt högt på en d7000. Alltså får man bättre bilder med en d7000 om vi ska jämföra med en d60? :)

Kram!

2011-12-14 @ 17:13:49
URL: http://tildaphotography.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara mellan dig och mig)

Adress till din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
ellwis bild & foto.
Ella Wirstad, 19, Göteborg.
Skriver om livet. Om vad som finns på insidan och fotograferar det som syns på utsidan. Om att vara precis som alla andra men ändå helt unik. Om gamla secondhand-plagg, mumin, nittiotal och hipstermusik. Hoppas att du gillar det.

Kontakta mig
Följ mig
Ställ en fråga

RSS 2.0 bloglovin