En Tidig Vintermorgon



Har alltid tyckt att vintermornarna är en av de absolut bästa sakerna med vintern.

I morse när jag gick ned till bussen låg havet stilla, blankt som en spegel. Solen gick precis upp bakom horisonten och frosten glimmade från träden och marken. Att bussen ven förbi nere vid vägen, bara några sekunder efter att jag stannat och tagit upp kameran ur väskan kändes inte viktigt längre. ( do you see where this is going? ) .. okej. Jag lägger ner det sentimentala "måste-föreviga-denna-sagolika-stund"-snacket.. För att jag antar att ni fattar ändå. Jag fick iallafall mina foton. Att jag kom sent till spanska-provet var det väl värt!
Det var typ allt för idag. Imorgon är det fredag. Hejhopp!

Kommentarer
Postat av: johanna

Vad tycker du om min festoutfit?

Hiss/diss?

2011-12-10 @ 10:42:02
URL: http://nattstad.se/johannalicious
Postat av: Mandoly

Härliga bilder!

2011-12-16 @ 12:47:52
URL: http://mandoly.se

Kommentera gärna inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara mellan dig och mig)

Adress till din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
ellwis bild & foto.
Ella Wirstad, 19, Göteborg.
Skriver om livet. Om vad som finns på insidan och fotograferar det som syns på utsidan. Om att vara precis som alla andra men ändå helt unik. Om gamla secondhand-plagg, mumin, nittiotal och hipstermusik. Hoppas att du gillar det.

Kontakta mig
Följ mig
Ställ en fråga

RSS 2.0 bloglovin