2011 - Året som gått - Del 1



Om bara några timmar är 2011 slut, och som en liten sammanfattning av året som gått har jag samlat ihop lite bilder från samtliga månader som varit.

Vi börjar alltså i januari 2011. Som alla kommer ihåg var januari väldigt kall. Jag fotade dock en hel del ute i snön, men även hemma, då min katt ofta var den som blev avplåtad. Jag var även och fotade min bror under Kungsbacka Masters. Där fick jag dessutom låna en riktig proffskamera av en journalist som var där och fotade. Riktigt häftigt!

Klicka på bilden om du vill komma till arkivet och läsa mer om vad jag gjorde i januari 2011



I mitten av februari var jag i Alperna på skidresa. Här hemma var allt grått och trist, och jag minns att jag började tappa inpirationen mycket under febrari. Trots detta fotade jag porträtt till mammas hemsida, och min bror när han spelade under en konsert i skolan.



I mars vaknade fotointresset till liv i samband med att våren kom. Jag var ute och fotade mycket knoppar och blommor. Jag fotade även min bror på hans 14-årsdag, den 7 mars. Dessutom fick jag ett av mina första fotojobb då jag fotade Mimers Hus i Kungälv åt mamma.



I april var jag ute och fotade mycket. Det vackra vädret och vårblommorna inspirerade mig mycket. Fotade både en hel del självporträtt och porträtt på andra. Bland annat Alex och Ada fick stå framför kameran.



Maj var en otroligt vacker månad. Förrutom mycket bilder på blommor och växlighet fotade jag även hästen Donna Que Belle när hon gick sitt treårstest. Väldigt kul, och jag blev riktigt nöjd med några utav bilderna.



Juni månad inleddes med en resa till vackra Skåne. Där fotade jag rapsfält och andra vackra miljöer. Jag gjorde även ytterligare ett fotojobb åt mamma där jag fotade ett inredningsjobb hon gjort åt Alnab. Dessutom fotade jag några självporträtt. Många av er känner säkert väl igen dem eftersom att de var med i sommardesignen jag hade på bloggen ett bra tag.

Då var första delen av den här lilla årsresumén slut. Kika in här igen imorgon så får ni se nästa del!
Och kom ihåg att du kommer till repektive arkiverade månad genom att klicka på bilden!


Kommentarer
Postat av: Ada

DU ÄR SÅ HIMLA DUKTIG ELLA! Finaste bilderna, verkligen! Jag är så imponerad av dig :) Puss fortsätt att vara bäst, Gott nytt år!

2012-01-01 @ 12:31:31
URL: http://adazalecka.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara mellan dig och mig)

Adress till din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
ellwis bild & foto.
Ella Wirstad, 19, Göteborg.
Skriver om livet. Om vad som finns på insidan och fotograferar det som syns på utsidan. Om att vara precis som alla andra men ändå helt unik. Om gamla secondhand-plagg, mumin, nittiotal och hipstermusik. Hoppas att du gillar det.

Kontakta mig
Följ mig
Ställ en fråga

RSS 2.0 bloglovin