Nikon D60

Hej alla!

Låt mig presentera en kär vän, min kamera, Jerry..
..Ja den heter så på riktigt. Min dator heter Ben.. Och det var inte jag som kom på det ;)

Det är en Nikon D60 och de flesta bilderna på min blogg kommer att vara tagna med den.
(Förrutom just bilderna på min kamera nedan, som är tagna med Canon IXUS 85IS)

Jag fick den i konfirmationspresent förra sommaren och jag hade önskat mig en systemkamera väldigt länge..

Jag är otroligt nöjd med den, och för alla er som undrar, Canon eller Nikon, så säger jag självklart Nikon!
Jag har fotat med min kompis Canon EOS 1000D och jag måste säga att min Nikon känns bättre i handen och får finare bildresultat.. Men det är som de flesta säger, du måste själv känna vad som är rätt och det bästa du kan göra är att fråga andra för att få en egen uppfattning..

  


(Bilden nedan är foton av ett skolprojekt som jag gjorde i bilden VT 2010..)


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara mellan dig och mig)

Adress till din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
ellwis bild & foto.
Ella Wirstad, 19, Göteborg.
Skriver om livet. Om vad som finns på insidan och fotograferar det som syns på utsidan. Om att vara precis som alla andra men ändå helt unik. Om gamla secondhand-plagg, mumin, nittiotal och hipstermusik. Hoppas att du gillar det.

Kontakta mig
Följ mig
Ställ en fråga

RSS 2.0 bloglovin