HAIRCUT

Tjo bloggen!

Har haft en heldag i skogen med min klass för att jobba på samarbetet.. eller nått ;)

.. Ska klippa mig på onsdag och jag är supertaggad.. tror att jag skall göra bruna slingor också.
Jag har aldrig färgat det mörkare, så att det skall bli spännande att göra det nu..

Tänkte att jag skall dokumentera hur det ser ut nu.. för att se skillnaden.. så här är en bild på hur det ser ut nu :D



Och Keep on Watching för på Onsdag kommer bilder på resultatet...

Until then...

HADET! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan va nice att du har blogg:)

2010-09-27 @ 18:59:33

Kommentera gärna inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara mellan dig och mig)

Adress till din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
ellwis bild & foto.
Ella Wirstad, 19, Göteborg.
Skriver om livet. Om vad som finns på insidan och fotograferar det som syns på utsidan. Om att vara precis som alla andra men ändå helt unik. Om gamla secondhand-plagg, mumin, nittiotal och hipstermusik. Hoppas att du gillar det.

Kontakta mig
Följ mig
Ställ en fråga

RSS 2.0 bloglovin