Friday Haul

Hallå alla coola!

Har vart på en liten liten shoppingtrip idag.. Fick med mig två nagellack och ett hudvårds-kit hem..

Det var egentligen meningen att jag skulle köpa ett par skor.. (låga Hunter-stövlar med snörning) men dom var slut...

 ... typ dessa, fast svarta.. :)     och här är ett av nagellacken.. i färgen "VELVET"

 

Köpte även Cliniques 3-stegs system... Funderar på att göra en recention på det sedan, så att ni kan få veta hur det funkade.. :D

Nu skall jag gå och se på Idol..

Ha en fortsatt trevlig fredagskväll så hörs vi snart..

Adjöss!


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara mellan dig och mig)

Adress till din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
ellwis bild & foto.
Ella Wirstad, 19, Göteborg.
Skriver om livet. Om vad som finns på insidan och fotograferar det som syns på utsidan. Om att vara precis som alla andra men ändå helt unik. Om gamla secondhand-plagg, mumin, nittiotal och hipstermusik. Hoppas att du gillar det.

Kontakta mig
Följ mig
Ställ en fråga

RSS 2.0 bloglovin