Choco Choco Chocolate

Ciao Bellas!

Har precis bakat chokladmuffins.. med choklad .. Mmm det luktar gott i hela huset..

Det är kladdmuffins med smält choklad uppepå!! Åh i can't wait 'til they're done!!




Recept:

2 ägg
3 dl socker
2 tsk vaniljsocker
1 krm salt
4 msk kakao
1 1/2 dl mjöl
100 g smör
Ca. 20 bitar mörk blockchoklad eller annan choklad som t.ex. noblesse eller after eight.

Detta räcker till lite mindre än 20 supersmaskiga chokladmuffins och det är inte svårare än att blanda ihop alla igredienser, grädda i 10-15 min och sedan lägga på chokladbitarna så att de smälter över muffinsen..


Nom nom..!

Åh vad sägs om lite bakmusik till det? HAHA..!



Kör så det ryker!

Kommentarer
Postat av: elin pettersson

svar: tack så mkt! :D kan inte vi följa varandra via bloglovin? säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig :D

2011-02-05 @ 02:43:57
URL: http://elinbanaan.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara mellan dig och mig)

Adress till din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
ellwis bild & foto.
Ella Wirstad, 19, Göteborg.
Skriver om livet. Om vad som finns på insidan och fotograferar det som syns på utsidan. Om att vara precis som alla andra men ändå helt unik. Om gamla secondhand-plagg, mumin, nittiotal och hipstermusik. Hoppas att du gillar det.

Kontakta mig
Följ mig
Ställ en fråga

RSS 2.0 bloglovin