Promarkers






Var inne i Göteborg idag efter skolan och köpte Promarkers!

Häromdagen var jag inne på  Nevnariens (Elin Keros) blogg och hittade ett inlägg om den här sortens pennor. Det är tuschpennor som på ett otroligt häftigt sätt flyter in i varandra.
Jag frågade mamma om hon visste var det var och det visade sig att hon hade några sånna pennor hemma. Jag provade att måla lite med dom och blev genast sugen på mer...

Så idag köpte vi några fler färger, nämligen:
Warm Grey 5
Cool Grey 3
Ice Grey 1
Buttercup
Soft Peach
Rose Pink
Mint Green
Arctic Blue
Cocoa &
Burnt Sienna

Varje penna kostade 28 kr och de köptes på In-Ex i Göteborg...

.. Så håll ögonen öppna för lite Ellwi-Art! ;D


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara mellan dig och mig)

Adress till din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
ellwis bild & foto.
Ella Wirstad, 19, Göteborg.
Skriver om livet. Om vad som finns på insidan och fotograferar det som syns på utsidan. Om att vara precis som alla andra men ändå helt unik. Om gamla secondhand-plagg, mumin, nittiotal och hipstermusik. Hoppas att du gillar det.

Kontakta mig
Följ mig
Ställ en fråga

RSS 2.0 bloglovin