ellwi möblerar om



Jag är så himla sugen på att möblera om i mitt rum, och har varit det ett tag nu..

Jag märkte även att jag är i STORT behov av ett skrivbord, och jag måste nog minska ner min utfällbara dubbelsäng lite för att få plats med det.. Haha som ni kan se på bilden så är mitt rum vääldigt litet..

Jag och min lillebror satt och knåpade ihop en ritning i Google SketchUp och ungefär så här kommer mitt rum att se ut när det blir klart.. Valle (min lillebror) var så snäll att jag fick lite sällskap i form av en "hunk med rosa hår".. Jaa, vad ska man säga.. Tack..?


Kommentarer
Postat av: Hedvig

Hahah sött!! ^^

Vad fin blogg du har Ella! :P

2010-11-01 @ 15:21:54
URL: http://hedvigsofiia.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara mellan dig och mig)

Adress till din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
ellwis bild & foto.
Ella Wirstad, 19, Göteborg.
Skriver om livet. Om vad som finns på insidan och fotograferar det som syns på utsidan. Om att vara precis som alla andra men ändå helt unik. Om gamla secondhand-plagg, mumin, nittiotal och hipstermusik. Hoppas att du gillar det.

Kontakta mig
Följ mig
Ställ en fråga

RSS 2.0 bloglovin