Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1



Bild HÄR ifrån

Jag gick och såg den första delen av den sista Harry Potter filmen igår.. WOW, vad grym den var!

Det är verkligen häftigt att se hur Harry Potter filmerna har utvecklats från barnfilmer till vuxenfilmer i takt med att Harry växer upp. Och framför allt är det häftigt för mig, och andra i min ålder, som vuxit upp i samma takt, och alltid varit i "rätt" ålder för filmerna.

Om du inte har sett den än så gör det! Och gör inte som min kompis som sätter sig i biosalen och frågar hur första filmen slutade och vad som hänt i filmerna sen dess, utan se de filmerna först för att få en fulländad upplevelse ;)

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara mellan dig och mig)

Adress till din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
ellwis bild & foto.
Ella Wirstad, 19, Göteborg.
Skriver om livet. Om vad som finns på insidan och fotograferar det som syns på utsidan. Om att vara precis som alla andra men ändå helt unik. Om gamla secondhand-plagg, mumin, nittiotal och hipstermusik. Hoppas att du gillar det.

Kontakta mig
Följ mig
Ställ en fråga

RSS 2.0 bloglovin