Happy New Year



Nikon D60 + Nikkor 50mm f/1,4
s1/100 - f2,2 - ISO100


Nu drar jag norrut... För att fira nyår !  :D

Åhh vad mysigt det kommer att bli...

Har dock iiingen aning om vad jag ska ha på mig... Otroligt dumt av mig att inte köpa nått igår, men så fick jag ju tag på en massa andra fina saker. Kanske får ta något av det...

Nästa gång vi hörs är det 2011 och ett helt nytt år...

2010 har varit helt otroligt... I September startade jag den här bloggen, och det har bara fortsatt att gå uppåt... Ser fram emot ytterligare ett år av bloggande och framgångar tillsammans med er!


Kommentarer
Postat av: LYDIA

sv: Oja! ;D Hur många gånger har jag sett den? Femhundra miljoner gånger typ...! Haha! Men den är sjukt bra och rolig :}

2010-12-31 @ 14:45:59
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara mellan dig och mig)

Adress till din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
ellwis bild & foto.
Ella Wirstad, 19, Göteborg.
Skriver om livet. Om vad som finns på insidan och fotograferar det som syns på utsidan. Om att vara precis som alla andra men ändå helt unik. Om gamla secondhand-plagg, mumin, nittiotal och hipstermusik. Hoppas att du gillar det.

Kontakta mig
Följ mig
Ställ en fråga

RSS 2.0 bloglovin